joi, 5 ianuarie 2012

Identitate


Rămâi. Un loc ţi-am pregătit la mine-n piept
Iar inima-mi te va hrăni şi te va încălzi.
          Precum o floare
O să te deschizi sau poate nu
Oricum, al tău e locul. Bine ai venit.

În interior e bine şi e moale. Vei vedea,
          lumina din celule soare îţi va fi
Sângele râu pe care vei pluti
          Prin vene şi artere-mi vei cunoaşte
Plinătatea.

Îţi voi cânta şi tu ai să percepi
          Cum corzile vocale vor vibra,
şi-apoi plămânii.
Muşchii se vor mişca de voi dansa.
          În ritm cu mine vei păşi, doar suntem una.

Te rog rămâi. Promit că voi mânca
          doar flori şi frunze proaspete şi moi
Şi-apoi voi bea din dulcea rouă de pe ramuri de copac
În razele de lună-am să mă scald,
          În soare-apoi.

Treptat, în mine ai să te topeşti
          precum zăpada
Ce o atinge Zeul-Soare cu ale sale degete fierbinţi.
Un râu vei deveni, de-argint topit
Şi-n interiorul meu un peisaj feeric
vei picta.

Ca un cristal de gheaţă eşti când mă atingi.
Doar te-am privit şi am ştiut că o sa-nvingi.



4 ianuarie 2012


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu