duminică, 5 februarie 2012

Ineluctabilitate

Sunt fiul părinţilor mei.
       în trup port ura şi dragostea lor
pentru oameni şi zei.
Spre un scop efemer şi străin mă târăsc.
Ineluctabil şi rece mă strigă. 
             Răspund.

Singur c-am fost m-am minţit înzecit
Sânge şi vis împărţim negreşit.

Sub pământ au ajuns. Sau în foc. Morţi
  aş zice că sunt, dar greşesc.
Carnea lor e eternă. Prin mine
                                     va dăinui.
Oriunde mă duc, şoaptele lor mă animă. 

Singur c-am fost m-am minţit înzecit
Sânge şi vis împărţim negreşit.

Aparent, în lumina lividă a zilei
                   mă văd şi mă ştiu.
În adânc, toţi străbunii se mişcă şi vor.
Prin celule îmi curge tainic venin.
Din mine pe mine nu pot să mă smulg.

Singur c-am fost m-am minţit înzecit
Sânge şi vis împărţim negreşit.

Apă nu este în lume destulă
          să spăl
Cruda esenţă ce dublul îmi ţese pe os
Oglinzi nu mai am, 
               amintiri n-aş mai vrea
Pe-un alb pergament o istorie nouă să scriu.

Singur c-am fost m-am minţit înzecit
Sânge şi vis împărţim negreşit.


5 februarie 2012





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu