sâmbătă, 24 decembrie 2011

Doar tu. Ne-versuri


          Privesc cum mi se scurge printre degete. Timpul.
          O dată de am clipit, am pierdut chiar un an.
          Am respiraţia un fior cu foşnet moale, de catifea.
          Nu cred că am ştiut vreodată cum să mor.

          Cu tine în gând mereu sunt, dar acum
          Prin fiece por simt curentul venit din abis. 
                     Conectată firesc
          şi discret la centrul din care-am venit, doar tu
                    M-ai privit cu-un surâs de cristal.

          Mă înec. Tot aerul lumii e praf şi destin.
          Nu mai am
                         voinţă să cred că vreodat-am putut să îmi scriu
         Istoria vieţii aşa cum am vrut.

          Însă tu – şi chiar eu, uneori – te-ai ştiut a reinventa
sub un chip mai ascuns.
          Pe sub piele mi l-ai strecurat şi mi-ai dat
          O foaie cu mici instrucţiuni.
          Viaţa mea.



24 decembrie 2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu