miercuri, 30 octombrie 2013

Despărţire. I

Nu-mi curg lacrimi din ochi.
                  Ca sângele,
şi-au găsit făgaş interior,
                  Ca plumbul,
mă ţintuiesc de pământ,
                  Ca veninul,
îmi scurtează viaţa umed.

Te-am privit cum pleci
         un pas înaintea celuilalt
(o gheară îmi zdrobea coastele)
(răsuflarea dispăruse)
     iar eu, în urma ta
         simţeam
              cum mă calci
pe spate, pe umeri, peste păr
M-am răsucit
        să poţi păşi
peste buze, să nu te mai gust niciodată
peste ochi, să nu te mai văd rănindu-mă
peste frunte, să nu mă mai gândesc la mine minus tine.

Pe piept de vei păşi, va suna a gol:
       Absenţa inimii se va auzi doar
                                     preţ de o clipă.



Text pentru tema 3 de la cursul Artskul cu Iulian Tănase.
27.10.2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu