miercuri, 4 decembrie 2013

În timp ce mă aştepţi


Ţi-am promis eternitatea, împreună 
         să păşim prin iarba asta rece din  
faţa casei, an după an, 
       să avem 
                 timp
                     să aducem lumina lunii 
în casă, între noi, noapte după 
                          noapte; 
să nu ştiu zi 
fără tine; dar 
tăişul timpului te-a decupat din 
            casa viaţa ochii mei, 
singurele atingeri care mă readuc 
             în prezent sunt ghearele şi dinţii 
                            flămânzi ai Katiei, care tocmai 
m-a muşcat lângă rana cuţitului ce-mi tremurase iar
        deasupra încheieturii; e vară, 
dar port cămaşă cu mâneci lungi, ascund
                 răni sânge disperare
 Aş vrea ca luna asta să ardă ca o supernovă, iar ziua
                să-mi găsească cenuşa acoperind firele
reci
   de iarbă 
         pe care pasul tău nu
                               le va mai zdrobi nicicând.


 
Temă pentru cursul de scriere creativă Artskul cu Iulian Tănase.
3.12.2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu