miercuri, 18 septembrie 2013

Intens, acum II


          La nivel efemer, printre stele interne
                                                plutesc.
          Luni şi sori şi abis le cuprind într-un ceas.
          Dac-ar fi să opresc strălucirea din eu
                   Aş vedea cum fundalul de fum
          Se transformă-n argint.

          Dintr-o perlă de aur în alta transfer gândul-vis,
                   Şi perfid
                    conştiinţa mă lasă să cred că neantul
e viu
          Stele-n palme îmi mor, şi în schimb
                   Gheaţa pură din vene o dau,
  fără preţ. Fără rost.

           Ţes din fire de plumb si cristal lumi şi văd
                   cum pe rând
          Cosmos, praf şi eter se desfac şi converg
                   Către centrul nespus, nevăzut, nepătruns
          Vortex viu devorând trupuri mii şi absint.
       
          N-am celule şi nici n-am 
                                            de gând 
                                                       să devin
                   Hrană dulce în vidul ce vine mereu către noi
          Versul pur ce din minte în minte
se trece-mi va fi
          Pânza rece pe care-mi voi ţese
cu sânge
destinul
din nou.
18 septembrie 2013 

Intens, acum I: http://claritatedeargint.blogspot.ro/2012/01/intens-acum.html

        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu